
2019 yılında Recro Digital projesi olarak ortaya çıkan İyi ki görmüşüm, günlük hayatınızda ‘iyi ki’ diyeceğimiz içeriklerle sizleri buluşturuyor. “oku,gör,git,duy” diyerek kullanıcıları harekete geçirmeyi hedefleyen İyi ki görmüşüm, her geçen gün biraz daha büyüyor.
Proje: Sahip olduğu içeriklerle dinamik bir yapıya sahip olan İyi ki görmüşüm için hazırlanan kurumsal web sitesi de en az marka kadar heyecanlı, dinamik ve etkileyici olmalıydı. Renk tonlarından, menü dizilimine, fotoğraf boyutlarından kullanılan yazı fontlarına kadar her şey titizlikle seçildi.
Sosyal medya hesapları ile paralel bir içerik düzenine sahip olan site, akış olarak da sosyal medyada dolaşıyor etkisi yaratıyor. Bu etkiyi yaratabilmek için, özel olarak, marka talebine ve marka kimliğine uygun olarak özel bir yazılım kullanılarak geliştirildi.
Yaratılan Değer: Sosyal medya platformu olan İyi ki görmüşüm adresinin web sitesindeki ayağında aslında sosyal medyadan doyamadığın içeriklerin daha geniş kapsamlı versiyonu sağlanmaktadır. Web sitesini hazırlarken sosyal medya platformundan gelecek ziyaretçilerin burada kaybolmadan ve gözlerini yormadan makaleleri okumaları için özel olarak çalışmalar yaptık. Çalışmalarımız yazıların çok uzun olsa bile geniş bir alanda değil daha dar bir alanda listeliyor ve bu da okuma kolaylığı sağlıyor. Sistem içerisinde ana yönetici ve editörlerin farklı girişleri var ve içerik üreticileri yazılarını girerken yöneticiler ise yazıların son düzenlemelerini yaparak okuyucularına ulaştırıyor.
Web Sitesine Aşağıdaki Bağlatıdan Ulaşabilirsiniz.