
Safira Ambalaj, 2008 yılında, tek kullanımlık plastik ürünler üretmek ve bu ürünlerin yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda pazarlanması amacıyla 7500 metrekarelik kapalı bir alan üzerine kurulmuştur.
100 tonluk ilk aylık üretim kapasitesi, günümüzde yapılan bağımlılık yatırımlarının ardından son olarak 600 tona ulaşmış ve 2010 yılına gelindiğinde aylık üretiminin % 90'ını 50 ülkeye ihraç ederek kalite standardını yakalamıştır.
Proje: Dünya çapında bir üretim ağına sahip olan Safira Ambalaj için geliştirilen kurumsal web sitesi, özel bir yazılımla dinamik bir yapıda hazırlanmıştır. Uluslararası bir ticari hayata sahip olan marka için İngilizce içeriklere sahip olan tasarım kullanılmıştır.Birçok farklı ürün grubunu, temel kategoriler altına özenle yerleştiren tasarım, kullanıcıyı dilediği filtreleri kullanarak istediği ürüne kısa sürede ulaştırmayı amaçlamıştır. Kullanıcı deneyiminin dikkate alınarak hazırlandığı bu tasarımda, dilerseniz markanın sosyal medya hesaplarına ulaşarak bir iletişim gerçekleştirebilir dilerseniz diğer iletişim kanallarını kullanarak merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.
Web Sitesine Aşağıdaki Bağlatıdan Ulaşabilirsiniz.